Studio MX is een jonge gamestudio, in 2019 opgericht door Marthijn de Blaeij. Wij richten ons op het ontwikkelen en begeleiden van toegepaste games voor verschillende organisaties en het onderwijs. Daarnaast geven we graag adviezen, trainingen en lezingen over gamedesign. Hoe deze ontwikkeld worden en hoe jij ze kunt inzetten binnen je team of organisatie.

We zijn een samenwerkingsverband van allerlei creatieve freelancers die allen een hart voor het mooiste vak van de wereld hebben; gamedesign! Bij ons vind je geen saaie business-games maar echt spannende ervaringen. De wereld van nu kan namelijk wel wat meer helden en epische avonturen gebruiken šŸ˜‰

MX staat voor Multiplayer Experience en ook voor Marthijn x Samenwerkingspartner. De 1 in het woord studio in ons logo staat voor The One, oftewel de held uit de Hero’s Journey.

Marthijn de Blaeij

Onze lead gamedesigner en oprichter van Studio MX. Marthijn houdt van verhalende games met mooie hero’s journeys en vindt Zelda Ocarina of Time daarom de beste game ooit gemaakt.

Inez Groen

Games zijn sinds jaar en dag Inez’ grote passie. Back in the dag is Inez begonnen als hoofdredacteur van een website voor videogames, met inmiddels eigen websites voor bord- en kaartspellen en game learning. Daarnaast geeft Inez les over gamedesign op Fontys Hogescholen en de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht.

Riƫtte Dekkers

volgt

Michael Ramlal

volgt

Jelle Kunst

volgt

.

.

.

.

.

.

.